wtorek, 27 grudnia 2011

Czas na naturalne półprodukty - moje zamówienie z Naturalis

Dzisiejszy post będzie o naturalnych składnikach, które z łatwością można wykorzystać w naszej codziennej pielęgnacji. Muszę się przyznać, że kilka lat temu kupiłam na stronie www.biochemiaurody.com wiele różnych surowców, które na początku regularnie stosowałam, jednak z czasem ze względu na brak efektów o nich zapomniałam a większość z nich skończyła w koszu na śmieci. Kilka tygodni temu zrobiłam kolejne podejście, doszłam do wniosku, że zimą moja skóra potrzebuje wyjątkowego nawilżenia i nieco lepszej pielęgnacji. Szperanie na wielu forach w poszukiwaniu bogatszych w składniki kremów lub innych serów nie należy szczególnie do mojego ulubionego hobby, ze względu na fakt, że posiadam cerę problematyczną, ze skłonnościami do zapychania. Zatem samo znalezienie odpowiedniego dla mnie kremu to nie lada wyczyn.

Jednak stwierdziłam, że zaryzykuję i ponownie zaopatrzę się w naturalne składniki, najwyżej już nigdy więcej do nich nie powrócę. Na liście moich życzeń znalazły się przede wszystkim oleje, kwas hialuronowy i inne produkty za pomocą których mogłabym ukręcić przydatne sera do twarzy.

Przede wszystkim zależało mi na kosmetykach, które mocno odżywią mi twarz, a dodatkowo pomogą mi pozdbyć się starych przebarwień uspokoić moją skórę, zwłaszcza na brodzie, która ostatnimi dniami ma mega skłonności do zapychania i powstawania licznych zaskórników. 

Wiadomo, że obecnie na polskim runku jest wiele sklepów internetowych - począwszy od osławionych stron www.biochemiaurody.com, www.mazidla.com, www.helfy.pl. Jednak wiadomo, że czas oczekiwania tam na towar i wysyłkę jest niezwykle długi, a ponadto często pojawiają się tam braki półproduktów. Zatem w tym przypadku mój wybór padł na

W związku z tym zdecydowałam się na następujące składniki:








Ocena sklepu www.naturaliskosmetyki.pl: Generalnie jestem zadowolona z jakości otrzymanych produktów. Starannie zapakowane i oznaczone (co ułatwia sposób ich przechowywania), miły kontakt, niska wysyłka (tylko 9,50zł) i szybka dostawa towaru (jest szybciej niż w przypadku Biochemii Urody, a większość produktów jest dostępna), niskie ceny. Dodatkowo jeśli się poprosi o próbkę jakiegoś kosmetyku z pewnością otrzymamy coś gratis.

Mam nadzieję, że tym razem wytrwam w stosowaniu moich półproduktów, zwłaszcza że już widzę pozytywne skutki na mojej twarzy. Z pewnością będą one stanowiły doskonały zamiennik dla ogólnodostępnych kremów, które w moim przypadku mają często właściwości zapychające aniżeli odżywiające, a ponadto na pewno sprawdzi się dla cer problematycznych, które wyjątkowo potrzebują delikatnych w składzie produktów o właściwościach silnie regenerujących.

Jak na razie jestem nimi zachwycona i oby było tak do końca.
Mam nadzieję, że moja recenzją komuś się przyda i zachęci do wypróbowania naturalnej pielęgnacji.

Z pozdrowieniami dla Wszystkich,
Mystery

*Napisana przeze mnie recenzja jest w 100% szczera, a kosmetyki zostały przez mnie zakupione.